Будівництво доріг
Замовити дорожнє будівництво в Україні
Дорожнє будівництво в Україні та й в інших країнах є складним та багатоетапним процесом, розрахованим на кілька років, а капітальне – на десятиліття. І хоча наші дороги сумно відомі своєю якістю в усьому світі, ситуація потроху змінюється на краще. І це не дивно, коли за справу беруться професіонали, які мають у своєму розпорядженні хорошу техніку, новітні технології, досвідчених співробітників, найкращі матеріали та жорстку систему перевірки якості.
Якщо ви хочете замовити будівництво доріг будь-якої протяжності в Україні, то варто вивчити етапи виконання всіх робіт. Складається процес із:
- Проєктування, яке включає виконання всіх розрахунків по відстані між об'єктами, можливості будівництва, обліку норм екологічних, археологічних, геологічних і т.д., а також прокладання маршруту, складання бюджету, прогноз по догляду за дорогою, її рентабельністю;
- Власне будівництво, яке також відбувається у чіткій послідовності – підготовка, укладання матеріалів, обладнання та облаштування інфраструктури;
- Підтримка стану дороги шляхом регулярного догляду, збирання, своєчасного ремонту.
Кожен етап має свої тонкощі та складності, а тому має виконуватися фахівцями своєї справи, в ідеалі – у комплексі. Адже тільки в такому разі можна бути впевненим у тому, що цей дорогий проєкт буде реалізований на відмінно та принесе у майбутньому дивіденди.
Будівництво доріг у Києві - швидко, якісно та надійно
На першому етапі будівництва доріг у Києві чи будь-якому іншому населеному пункті країни виконують кілька підготовчих операцій. Від їхньої якості і залежатиме кінцевий результат, хоча на нього впливають все, що входить у технологію. Отже, будівництво починають із наступного:
- розчищення території, де проходитиме майбутня дорога, від насаджень, сміття, споруд;
- геодезичних робіт - виконується розмітка місцевості та вносяться різні поправки до первісного проєкту;
- зміцнення ґрунту при необхідності (заливання порожнеч бетоном, забиття паль тощо);
- меліоративних робіт у болотистій місцевості (облаштування стоків, каналів, дренажної системи);
- робіт з вирівнювання дорожнього маршруту – виконання насипів, зрізання пагорбів, будівництво тунелів, мостів та інших інженерних споруд тощо.
Фінішними операціями на підготовчому етапі будівництва доріг є почергове укладання піщаного та гравійного (щебеневого) шарів та їх утрамбування.
На другому етапі процесу укладають покриття – бетонне, асфальтове, асфальтобетонне. Обладнання та облаштування споруджених доріг – це вже третій етап будівництва. На ньому відповідні працівники:
- встановлюють бар'єрні огородження (перешкоджають виходу пішоходів та тварин на проїжджу частину, попереджають виїзд машин на зустрічну смугу, тротуар, знижують засліплення фарами);
- облаштовують водостоки, дощоприймачі і т.д., які покликані відвести воду та талий сніг із дорожнього полотна, узбіччя, тротуарів для запобігання розмиву та руйнуванню;
- монтують бордюри, огорожі, відбійники та інші подібні елементи;
- наносять дорожню розмітку;
- встановлюють покажчики та дорожні знаки.
Після всього проводиться прийняття об'єкта та здавання дороги в експлуатацію. А далі – підтримка траси у справному стані, усунення пошкоджень та їх профілактика, обслуговування полотна та території біля нього.
Особливості будівництва автомобільних доріг
Сучасне будівництво автомобільних доріг неможливо уявити без застосування спецтехніки. У робочому процесі застосовуються різні машини та механізми, які використовують різноманітне змінне обладнання для максимальної ефективності та оперативності.
Ключовою відмінністю спецтехніки, залученої у дорожньо-будівельних та ремонтних роботах, є призначення. Розрізняють спецтехніку для:
- підготовчого етапу, що готує місцевість до подальших дій; сюди відносяться корчувачі, мульчери, кущорізи, розпушувачі тощо;
- землерийних операцій - екскаватори, екскаватори-навантажувачі, бульдозери, скрепери;
- виготовлення та перевезення будівельних сумішей (бетону, цементу, асфальту) – змішувачі, міксери, бетононасоси, цистерни;
- укладання дорожніх одягів та їх окремих шарів - асфальтоукладачі, трамбування, ковзанки;
- обслуговування та усунення дефектів - дорожні фрези, машини для ресайклінгу (холодного та гарячого);
- подрібнення компонентів будівельних сумішей, сортування їх за фракціями – дробарки, гуркоти;
- виконання окремих специфічних завдань, спорудження інженерних конструкцій – віброзанурювачі, обладнання для забивання паль та стовпів;
- підйому та переміщення різних вантажів – навантажувачі, КМУ, підйомні крани;
- очищення доріг та тротуарів від снігу, бруду.
Якщо ви починаєте будівництво автодоріг, то вам не обійтися без спеціальної техніки. Знайти її в найширшому асортименті та за найкращими цінами в країні можна у нашому інтернет-магазині.
Вартість будівництва нових доріг в Україні
Вартість будівництва дороги є непостійною величиною, оскільки вона формується під впливом багатьох факторів. Загальні витрати можна поділити на кілька груп:
- прямі витрати, до яких належить вартість будівельних матеріалів та конструкцій, зарплата робітників, витрати на експлуатацію спецтехніки;
- загальновиробничі витрати на організацію процесу, оренду техніки тощо;
- адміністративні витрати;
- прибуток виконавця;
- податки;
- інші витрати.
Примітно, що вартість будівництва кілометра дороги може відрізнятись на різних її ділянках. Це з особливостями рельєфу, наявністю поруч населених пунктів, водойм, інженерних конструкцій, газопроводу, ЛЕП, роз'їздів. Крім того, на окремих ділянках можуть відрізнятися шари матеріалів за товщиною, використовуватись або не використовуватись допоміжні елементи (огорожі, освітлення), іноді потрібний викуп землі у приватних власників, проведення додаткових заходів.
Тому на будівництво доріг ціна ніколи не встановлюється як фіксована ставка. По кожному конкретному об'єкту потрібно проводити розрахунки, ретельний аналіз усіх моментів. Якщо хочете знати, скільки коштуватиме вам нова траса, то звертайтеся до співробітників «Гідромаркет». Зв'язатися з ними можна телефоном в робочий час або в онлайн чаті.
Які фактори впливають на вартість будівництва автодороги
Вартість будівництва автодороги багато в чому визначається витратами на матеріали, зокрема дорожнє покриття. Це верхня частина траси, яка приймає він розрахункове навантаження, піддається впливу навколишнього середовища і може складатися з одного або декількох шарів. Довговічність дорожнього покриття залежить від кількості шарів матеріалів та їх складу, інтенсивності руху та навантаження.
Основними матеріалами, що застосовуються в Україні для спорудження дорожнього полотна, є:
- бетон, який має пористу структуру, тому вбирає вологу і руйнується при мінусових температурах; крім того, така поверхня кришиться та викидає в атмосферу дрібні частинки пилу;
- асфальт – забезпечує відмінне зчеплення шин з дорогою та короткий гальмівний шлях, а тому найчастіше використовується як фінішне покриття полотна;
- асфальтобетон – має оптимальні якості та низьку вартість, завдяки чому є найбільш поширеним дорожнім покриттям в Україні;
- портландцемент - суміш, яка в застиглому вигляді має високу міцність і стійкість до зносу; її легко укладати, проте під час будівництва потрібно суворе дотримання технології, зокрема, облаштування правильно підготовленого шару, що підстилає.
Державні стандарти в галузі дорожнього будівництва передбачають застосування дренажного шару – укладання дорожнього покриття під поперечним ухилом (не менше 4%). У його завдання входить своєчасне відведення води (дощової, талої і т.д.) з поверхні дороги в дренажні системи, запобігання утворенню калюж. Тим самим такий дренаж покращує зчеплення коліс транспортних засобів із дорогою та зменшує можливість аквапланування.
Вам потрібне будівництво дороги з нуля під ключ – тоді Вам до нас
Якщо потрібно будівництво дороги з нуля, варто звертатися в компанію, яка надає комплексну послугу. Так виходить не тільки зручніше для замовника, але ще безпечніше та дешевше. Річ у тім, що на комплекс робіт завжди ставлять нижчі ціни в порівнянні з сумою вартості кожного окремого завдання. Доручаючи справу одному виконавцю, ви зможете його запитати про результат, у разі ведення проєкту кількома підрядниками може бути «переведення стрілок» один на одного при неякісній реалізації проєкту.
Вибираючи, кому доручити будівництво нових доріг, варто орієнтуватися на такі моменти:
- досвід роботи компанії у цій сфері (позитивний результат може бути у виконавця, який працює понад п'ять років);
- наявність технічного парку – різноманітного та сучасного;
- наявність компетентних та відповідальних співробітників;
- бездоганна репутація, довіра клієнтів, серед яких є провідні експерти галузі;
- гарантійні зобов'язання компанії перед замовником;
- помірна та прозора цінова політика.
Якщо ви хочете замовити будівництво доріг під ключ, звертайтесь до компанії «Гідромаркет», яка відповідає всім вищевказаним вимогам.