Платформа 13-926-01 для перевезення лісових вантажів
В наявності
Опис / Платформа 13-926-01 для перевезення лісових вантажів
Виробництво призупинено!
Платформа призначена для перевезення круглих лісоматеріалів та пиломатеріалів довжиною понад 3,0 м з курсуванням залізницями СНД, Литви, Латвії, Естонії та Фінляндії.
Для забезпечення перевезення пило- та лісоматеріалів платформа обладнана десятьма металевими рамами та двома торцевими стінами. Кожна рама складається з двох стійок та основи. Кожна торцева стіна складається з однієї металевої рами, чотирьох стійок торцевої стіни, перемичок торцевої стіни та листа обшивки.
Перед встановленням обладнання здійснюється демонтаж існуючих на платформі поздовжніх та торцевих бортів.
Торцеві стіни надійно утримують пило- та лісоматеріали від випадання при зіткненнях.
Схеми навантаження пило- та лісоматеріалів на платформи з встановленим обладнанням різні.
Застосуванняяк базової моделі «універсальної платформи» дозволяє використовувати її у разі потреби та без знімного обладнання для перевезення інших видів вантажів.
- Використання у виготовленні обладнання нових марок легованих сталей та застосування нових технологічних та конструкційних рішень дозволили отримати більш легке та надійне обладнання зі збільшеним терміном експлуатації.
- При проектуванні було приділено особливу увагу схемам розміщення найпоширеніших довжин лісоматеріалів з урахуванням оптимального співвідношення навантажувальної довжини платформи та її вантажопідйомності.
- Використання максимально можливої довжини навантаження досягнуто за рахунок виносу торцевих щитів за кузов платформи, що не суперечить вимогам безпеки і дозволяє не подовжувати і не збільшувати масу тари платформи. Для візуального визначення обсягу завантаження вагона вперше застосовано колірну шкалу висоти навантаження.
- Для візуального визначення обсягу завантаження вагона вперше застосовано колірну шкалу висоти навантаження.
Технічна характеристика:
| Перевезені вантажі | Лісоматеріали та пиломатеріали завдовжки 3-18-6 м |
| Вантажопідйомність, т | 66 |
| Маса вагона з обладнанням (тар), т | 27,8 |
| Маса обладнання, т | 4 |
| Коефіцієнт тари | 0,42 |
| Навантаження: - від колісної пари на рейки, кН (тс) - на один погонний метр колії, кН/м (тс/м) |
230,5 (23,5) 47 (4,79) |
| Довжина, мм: - по осях зчеплення автозчепів, мм - по кінцевих балках рами (довжина рами) |
19620 19590 |
| Довжина між внутрішніми поверхнями торцевих стін, мм | 18800 |
| База, мм | 14400 |
| Ширина максимальна, мм | 3215 |
| Висота від рівня головок рейок, мм | 4430 |
| Навантажувальна ширина платформи, мм | 2900 |
| Вантажна висота стійок від верху основи, мм | 2980 |
| Об'єм навантаження, м3 | 160 |
| Візка 2-вісна | Модель 18-100 |
| Конструктивна швидкість, км/год | 120 |
| Ширина колії, мм | 1520 |
| Габарит навантаження | Зональний габарит навантаження Російських залізниць та Фінських залізниць |
| Габарит за ГОСТ 9238 | 1-Т |
Детальніше
| Стан | Новий |
|---|---|
| Країна виробника | Україна |
| Вага транспортного засобу | від 10 т |